…för kärlekens skull

Jag lämnar fru, barn och landet för en stund. Tre länder i öst ska besökas på lika många dagar. En idiotresa på många sätt, men resans längd är en förutsättning för att få ihop det. Farmor och mormor ska hjälpa oss med hämtning på dagis, men det stora lasset stjälper jag över i min älskade frus händer. Hon är enorm och lätt att älska.



Just nu rullar en av Eldkvarns bästa från Svart blogg i mina lurar. Den tenderar att göra så, när jag går mellan laungen och gaten på Arlanda. Jag inser ännu en gång att jag har blivit bölig och jag skyller allt på Melker för texten och tankarna på de jag älskar gör min blick suddig och jag längtar till tidig lördag morgon då jag åter har svensk mark under fötterna.


Kommentarer
Postat av: Mommi

Hej Johan! Du skriver så fint om din lilla kära familj. Man får små tårar i ögonen:) kram på dig

2011-05-19 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0