Paus

Brist på motivation, lust och förändrade sov och mat rutiner här hemma har hållit mig borta från bloggen ett par dagar. Gör ett nytt försök idag, då öppna förskolan inte alls är öppen och grabben sover en förmiddagslur.

Jag skulle kunna rabbla upp vad som hänt de senaste dagarna, men har inget eget intresse i detta och kan inte heller se ert.

Vet ni vad, jag slänger in en bild på prinsen och återkommer med några rader då jag åter finner nöje eller har något roligt att rapportera om Clason junior.


Kommentarer
Postat av: Ulle

Johan! Jag är inne minst 10 ggr per dag och hoppas på uppdatering! Lillhjärtat känns närmare, så du får faktiskt lov att skriva! Det är fantastiskt och underhållande, du skriver så man aldrig vill sluta läsa....

2011-03-18 @ 11:11:26
Postat av: Farmor

Hoppas att inspirationen och glädjen att skriva återkommer ! Du förgyller tillvaron ! Det är så kul att följa prinsen och hans pappa ! KRAM !

2011-03-20 @ 12:01:07
Postat av: Pappa Åke

Melker,

Du får inte glömma hängslena när vi åker till Härjedalen. Farfar tar med sina!

Kram Farfar Åke

2011-03-20 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0