Noterat/Reflekterat

- Fantasin hos Clasons flödar. Igår grön ärtsoppa. Idag gul.


- I samband med att Melker hjälper mig med tvätten får han tag på tvättbollen. Han sätter den mot munnen och gör diverse ljud och tankarna går direkt mot Darth Vader. Jag är ingen Star Wars fan, men när det blev min tur drar jag den enda line jag kan från filmerna, -I am your father.



- Melker tar plats i sin trälåda blad sina attiraljer och börjar genast tömma den på dess innehåll varpå jag genast får omvärdera mitt val av bland annat fylla den med amerikanska och brittiska bollar fyllda med kork. Grannarna kan nog inte vara helt nöjda, men det var nog inte Jordans grannar heller när han trillade boll på kvällarna under sin uppväxt.

- Har alldeles för få podcaster med F&F kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0